Tjej helg

Igår skulle jag tagit bussen till tjejkvällen som var i stan eftersom att det va så himla kallt ute. Men självklart va den tidigare än den skulle så missade den. Så fick gå ner till stan, trodde mina ben skulle gå av där ett tag av kylan haha. Hur som helst, mötte upp Ella och gick omkring och kika i affärerna. Men det var så mycket folk och trångt att gå med barnvagn så vi gick och satte oss och åt istället. Tog sen bussen hem hit och kollade på tv och tog det lugnt. Gick sen upp och la oss och snackade massa, känns så oerhört skönt att man kan prata med henne om precis allting, hon har alltid varit som en lillasyster för mig, och kommer alltid att va, helt klart! Vaknade sen runt halv 8 imorse, och Ella åkte till skolan och jag la mig i soffan med Oliwia och kollade på tv. Somnade sen om och sov ett par timmar. 

Runt 3 kom becca hit, vi tog oss en promenad upp till affären och inhandlade lite grejer till tacosen. Gick sen hem och fixade iordning allting. Kollade på idol och bara tog det lugnt. Nu har Oliwia fått mat i magen och somnat, och vi ligger i sängen och pratar lite. Ska väl alldeles straxt sova, vilket ska bli skönt! Så säger godnatt redan nu. 







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR