Stan

Besöket hos BVC gick jätte bra igår, min lilla tjej väger nu 5460 och 59 lång. Kan inte tiden stanna upp lite, de går så himlans fort! Åkte sen hem till Mamma och va där en sväng, följde sen med bort till mormor en snabbis. Gick därefter bort till Ella och spenderade kvällen med henne, vi kollade igenom en massa bilder och läste på hennes gamla blogg. Haha det va så kul att se och så många minnen man har tillsammans ♡

Erik kom sen och hämtade mig och Oliwia, kollade lite på tvn innan vi intog sängen. Vaknade lite innan 8 idag och har nu kollat lite program på datan som jag hade missat. Ska straxt göra mig iordning för en sväng på stan med Emelie och hennes lilla bebis Colin, spännande. 

Fick även hem min napphållare som jag vann till Oliwia, så himla fin! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR