Godnatt

Får bli ett litet natt inlägg men det funkar lika bra det också. Redan vid halv 10 imorse åkte jag bort till Ella, vi tog oss en promenad ner till stan, där vi kikade runt lite och åt därefter lite mat. Tog sen bussen hem och bara slappade. Vid 2 tiden kom mamma och hämtade Oliwia för hon skulle va barnvakt. Hoppade sen in i en dusch och gjorde mig iordning.

Erik och jag gick sen bort till en arbetskamrat, där fler ifrån jobbet va. Åt mat och drack lite. Första gången på 11 månader. Kändes lite konstigt. Åkte sen ner på stan, men de varade inte alls länge, känner att ute livet och jag inte riktigt går ihop längre, har något som är tusen gånger bättre. För att springa omkring på stan om helgerna som man gjorde förr innan man va gravid, det är inget liv. Utan livet börjar helt klart när man fått sitt barn och jag ångrar det inte en sekund! Så det lär dröja innan jag går ut igen.

Kom hem för en stund sen och har krypt  ner i sängen nu. Så nu ska jag sova! Natti

Min älskade dotter 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR