Förkyld

Igår när jag vaknade kände jag mig inte alls pigg. Men tog en tablett och gjorde iordning mig, gick sen ner på stan och mötte upp Frida. Tog sen en promenad till mamma och va där en sväng. Erik hämtade sen upp mig och vi åkte hem och gjorde iordning oss, och åkte sen upp till bilträffen. Det var verkligen ingenting att ha denhär gången, väldigt synd då det var sista gången för iår. Åkte hem runt 11 tiden, och somnade sen gott i sängen. 

Imorse vaknade jag med världens huvudvärk och va ännu dåligare. Oliwia har också blivit lite hostig och snorig. Tog med henne ner och kollade på tv. Sen slocknade vi båda två och sov ett bra tag. Vaknade lite piggare och då började jag och Erik att städa och tvätta. Vilket verkligen behövdes! Nu ikväll har vi lagat god mat och nu har vi tagit fram lite onyttigt. Har även badat Oliwia, hon börjar gilla det mer för varje gång. Nu ska vi titta på Wallander sen blir det sängen. Natti! 







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR