Dagar

Lördagen där spenderade jag tillsammans med Erik, senare på kvällen åt vi mat hos hans föräldrar eftersom dom sen skulle åka iväg utomlands i 2 veckor, lite avundsjuk blev man ju iallafall! 

I söndags tog jag det bara lugnt, senare på dagen kom några kompisar till mig och Erik hit, så vi fixade till med lite kräftor, ost och kex. Riktigt trevligt! 

I måndags vaknade vi hyfsat tidigt. Jag åkte en sväng till mamma. Sen kom Erik och hämtade upp mig, då åkte vi och fiskade lite med trevligt folk. 1 abborre fick vi, så sådär jätte bra är ju synd och säga att det gick haha. 

Tisdags(idag) träffade becca på stan, vi satte oss en sväng på Saharas uteservering och gick sen runt i affärerna och tittade lite. Åt därefter lite lunch och bara pratade en massa. Riktigt kul och träffas igen! Och Oliwia fick även med en present hem ifrån henne, ett super gulligt klädsett! Nu ikväll har jag tittat på idol, varit och fiskat ännu en gång utan resultat tillsammans med Erik och hans kompis. Ligger nu i sängen och försöker få Oliwia till att sova, men icke. Hon tycker det är mycket roligare att ligga och prata med djuren som hänger över sängen i sängmobilen. 

Imorgon har jag tusen saker att fixa, har massa tvätt som behöver tvättas och det behövs städas av. Har även tid till att färga och klippa håret! Får se om jag hinner med allt haha ;)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR